Under två intensiva dagar arbetade medarbetarna med målsättning, tillväxt och kundupplevelse – med fokus på att stärka kedjans position på den växande spanska bostadsmarknaden.
– Vi vill inte bara möta våra kunders förväntningar utan överträffa dem. Kickoffen gav oss fantastisk energi och gemenskap i att fortsätta bygga ett starkt lag som vinner både förtroende och marknadsandelar, säger Sara Scardia, regions- och etableringsansvarig på Svensk Fastighetsförmedling i Spanien.
Förutom workshops och strategiarbete bjöd kickoffen på allt från treasure hunt genom Palmas centrum till pingisdueller, matlagningstävlingar och en kreativ kväll på temat ”Resedestination”.
Priser delades också ut till flertalet av årets topprestationer, vilket bland annat var:
• Årets Bobutiksprestation: Torrevieja
• Årets Mäklare: Robin Eidenborg, Torrevieja
• Årets Raket (Bobutik): Estepona
• Årets Raket (Rookie): Sanne Guström, Torrevieja
• Årets Intagsprestation: Camilla Brill Klinteberg, Torrevieja
• Årets Drömbostad: Gustaf Molin, Mallorca
– Vi är stolta över den resa vi gör tillsammans. Det handlar om hårt arbete och stora utmaningar, men också om att fira framgångar och ha roligt på vägen, avslutar Sara Scardia.
Svensk Fastighetsförmedling har i dag åtta kontor i Spanien, bland annat i Torrevieja, Marbella, Nerja och på Mallorca.
MäklarVärlden är en branschneutral tidning för Sveriges fastighetsmäklare och leverantörerna till dessa. MäklarVärlden fokuserar även på alla som har en studieinriktning som leder in i fastighetsmäklarbranschen. Total upplaga: mer än 8 600 ex. MäklarVärlden granskar mäklarföretagens strategi, lönsamhet och kundnytta. MäklarVärlden utkommer årligen med sex välmatade nummer.
Skaffa MäklarVärldens Nyhetsbrev
Genom att klicka på "Prenumerera" ger du samtycke till att vi sparar och använder dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.