Den skånska mäklarfirman Landgren of Sweden AB har ingått nytt samarbete med reklambyrån Garbergs i Malmö. Samarbetet syftar till att utveckla Landgrens strategiska kommunikation och ytterligare befästa varumärket i de områden i sydvästra Skåne där Landgren är verksamma.
– Med vårt nya samarbete med Garbergs Malmö tar vi nästa steg i vår strategiska kommunikation. I en hårt konkurrensutsatt bransch är det extra viktigt att hitta rätt samarbetspartner, någon som vet hur man differentierar och optimerar varumärken. Något vi tycker att Garbergs Malmö är väldigt duktiga på, säger Anna Bogeskär Brandt, marknadschef på Landgren.
Peter Landgren, vd på Landgren säger att man är särskilt glada att slå sina påsar ihop med Garbergs då Landgren genom ett par viktiga strategiska beslut nu bjuder in den yngre målgruppen till att göra bostadsaffärer med dem.
– Sponsorskapet av Big Slap är bland annat en viktig arena som vi låter Garbergs rigga kommunikationen kring.
– Vi är jätteglada över förtroendet vi fått av Landgren. Ska ett varumärke klara av att bli relevanta för en yngre målgrupp krävs det ett omtag både vad det gäller budskap och kanalval, säger Linda Renulf, kundansvarig Garbergs Malmö.