Svensk Fastighetsförmedling är den fastighetsmäklare som ger bäst service i Sverige när ServiceScore för femte året i rad mäter hur svenska konsumenter upplever kundbemötande och service. Det är en utmärkelse baserad på konsumentundersökningar som genomförs av ServiceScore. Årligen utför de flera omfattande kundundersökningar där de mäter hur konsumenter uppfattar servicen från företag i en rad olika branscher.
Den 20:e april under trevliga och högtidliga former korades årets vinnare av ServiceScore 2016. De nominerade i kategorin fastighetsmäklare var: Fastighetsbyrån, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling och Svensk Fastighetsförmedling.
– Detta är ett välförtjänt pris som går till alla våra fantastiska medarbetare i hela landet. Ett kvitto på att Svensk Fastighetsförmedling gör rätt. Att först bli nominerade och sedan vinna i konkurrens med Fastighetsbyrån och Länsförsäkringar känns otroligt bra, säger Johanna Gavefalk, marknad och kommunikationschef.
– Våra mäklare är hjältar och visar vägen i branschen – det är så här man ska jobba. Kunderna har sagt sitt helt enkelt. Att arbeta utifrån våra värderingar ger resultat – vi är nytänkande, engagerade, omtänksamma och affärsmässiga och det lönar sig. Man blir otroligt stolt och glad, säger Johanna Gavefalk.