i2mitqj4l2lvdmgkycy5I Blocket Bostads premiäromgång av Mäklarcupen kammar SkandiaMäklarna hem vinsten. Det innebär att deras reklamkampanj, som synts på Blocket Bostad under sommaren, har fått bäst respons från besökarna jämfört med konkurrerande annonsmaterial.

Mäklarcupen 2015 startade 13 juli och avslutades 5 augusti. Sammanlagt deltog åtta av landets största mäklarkedjor i utmaningen att skapa den mest engagerade annonskampanjen.

Läs mer!

Från vänster i bild: Marcus Surtén, försäljningschef Blocket Bostad, Andreas Mühlich, marknadschef SkandiaMäklarna och Michael Kempe, kundansvarig Blocket Bostad.

Jag gillar mitt jobb. Varför, kanske du undrar? Jo, ni är tillgängliga, kommer snabbt med kloka svar på mina frågor och ni tycker i regel att det är roligt och viktigt att vara med och synas i tidningen. Ni kommer också med bra tips på vad tidningen ska bevaka. Det är det korta svaret på varför jag gillar mitt jobb.